Regulamin usług czyszczenia tapicerki meblowej
- Regulamin określa warunki realizacji usług czyszczenia tapicerki meblowej, materacy, dywanów, wykładzin i dodatkowych usług, zawartych w ofercie.
- Zamówienia przyjmowane są telefonicznie pod numerem+48793229690, mailowo pod adresem e-mail: mistercleanpolska@gmail.com oraz przez formularz na stronie.
- Firma Grand Clean wykonuje zamówienia w godzinach 8:00-18:00 od poniedziałku do soboty.
- Zamówienia złożone przez formularz poza godzinami pracy rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym, następującym po dniu złożenia zamówienia.
- Wysłanie zamówienia przez formularz nie oznacza jego automatycznego przyjęcia. Firma Grand Clean potwierdza przyjęcie zamówienia telefonicznie, mailowo lub wiadomością SMS.
- Składając zamówienia przez formularz, klienci mają możliwość skorzystać ze stałej zniżki -10%
- Usługi czyszczenia tapicerki meblowej świadczone we wskazanej przez Klienta lokalizacji.
- Firma Grand Clean świadczy usługi na terenie Warszawy i okolic (powiat warszawski).
- Dojazd do Klienta na terenie Warszawy jest bezpłatny. Koszt dojazdu do innych miejscowości ustalany indywidualnie.
- Firma Grand Clean przyjmuje zamówienia według określonego cennika, zastrzegając że w przypadkach niestandardowych cena usługi może się zmienić, o co Klient zostanie poinformowany.
- Klient zapewnia dostęp do wody i prądu.
- Klient ma przygotować meble do czyszczenia, opróżniając pojemniki na pościel, a także zapewnia usunięcie brudu i piasku na posadzce wokół i pod meblami, co by mogło spowodować porysowanie podłogi.
- Firma Grand Clean wykorzystuje własne narzędzia i środki czystości do wykonania zlecenia.
- Firma Grand Clean nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam z krwi, moczu, kawy, herbaty, moczu, tuszu, tłuszczu itp, zwłaszcza starych lub czyszczonych sposobami domowymi, nieodpowiednimi środkami chemicznymi.
- Firma Grand Clean nie gwarantuje całkowitego usunięcia nieprzyjemnych zapachów z moczu, wymiocin i innych.
- Firma Grand Clean nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad tapicerki meblowej, materaców lub dywanów (na przykład wadliwe farbowanie lub niewłaściwe oznaczenia).
- Meble tapicerowane prane są tylko w miejscach, do których istnieje nieograniczony dostęp ssawki odkurzacza ekstrakcyjnego.
- Pranie dywanu możliwe jest pod warunkiem, że dywan ma oznaczenie z zaleceniem producenta o sposobie czyszczenia. W przypadku jeśli zakazane jest czyszczenie na mokro, pranie takiego dywanu będzie realizowane wyłącznie za zgodą Klienta i na ryzyko Klienta.
- Firma Grand Clean może odmówić wykonania usługi, jeśli pomimo oceny możliwego nieefektywnego czyszczenia Klient nie zgadza się na ryzyko braku efektów prania.
- Podczas wykonania usługi czyszczenia tapicerki Firma Grand Clean wykonuje dokumentację zdjęciową i filmową celem potwierdzenia stanu mebli, ilości i zakresu prac. Firma Grand Clean zastrzega sobie prawo wykorzystywać zdjęcia i filmy do celów promowania, nie naruszając praw do wizerunku Klienta.
- Reklamację pryjmowane są telefonicznie lub mailowo do 72 godzin (3 dni) po wykonaniu usługi i rozpatrywane są do 14 dni.
- Opłata za wykonane usługi pobierana jest w całości po zakończeniu usług.
- Dostępne formy opłaty: gotówką, przelewem na konto bankowe Firmy.
- Ceny w cenniku są cenami brutto.
- Za usługi wystawiana jest faktura bez VAT. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.